hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| امنیت امروز محصول خون شهداست

گلستان| امنیت امروز محصول خون شهداست

مدیرکل بنیاد شهید گلستان گفت: امنیت امروز جامعه محصول خون شهداست و عزت و سربلندی ما ودیعه‌ای به یادگار مانده از این عزیزان است.

اسرافیل وزیری در پانزدهمین جلسه شورای معاونین و رؤسای شھرستان ھای تابعه بیان داشت: مدیر زمانی موفق می‌شود که بتواند وظایفی همچون برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازمان دھی، نوآوری، ھماھنگی، ارتباطات، رهبری را در جھت پیش برد اھداف سازمان در کنار یکدیگر قرار داده و موجب رضایت‌مندی حداکثری شود.

او ادامه داد: ضمن استفاده از نیروھای خلاق در گروه ھای کاری خود اجازه دھید نیروھای جوان نیز اظهارنظر کرده و حداکثر تلاش خود را انجام دھند.

مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به مشقت کار در بنیاد افزود: ھمدلی و صبر ھمکاران در پاسخگویی کارآمد می‌تواند به رشد و شکوفایی یک مجموعه کمک شایانی انجام دهد.

او ادامه داد: دعای خیر خانواده ھای معزز شھدا و ایثارگران سختی کار را سھولت بخشیده و شادی و نشاط در ھمکاران را به همراه دارد. وزیری عنوان کرد: خانواده‌ای شھدا و ایثارگران مظھر فداکاری ھستند و تکریم و تجلیل از عزیزان باید در دستور کار قرار گیرداو با تأکید بر رسیدگی دقیق و سریع به امورات جامعه ھدف بیان داشت: خدمت بی‌منت، به‌موقع و قانون‌مند در برنامه مسئولان قرار گیرد، زیرا امنیت امروز محصول خون این عزیزان است. این مقام مسئول در خصوص ارتباط و تعامل با رسانه ھا افزود: کلیه برنامه ھای بنیاد را در اختیار رسانه‌های گروهی قرار دھیم و ارتباط با خبرگزاری ھا، نشریات محلی و رسانه ھا را در اولویت کاری قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد